مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی یکپارچه و بازاریابی اجتماعی برای رسیدن به اهداف مشترک

ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی یکپارچه و بازاریابی اجتماعی برای رسیدن به اهداف مشترک

Integrated marketing communications and social marketing

 

چکیده

اهداف: هدف از ارائه این مقاله بررسی دیدگاه ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) توسط بازاریابان اجتماعی می باشد. به طور خاص در این مقاله به این مسئله پرداخته می شود که چگونه یک رابطه همزیستی بین IMC و بازاریابی اجتماعی می تواند منجر به پیشرفت عملی کمپین های بازاریابی مرتبط با سلامتی و همچنین پیشرفت نظری ساختار IMC شود.

طراحی/روش کار/رویکرد: براساس مصاحبه های نیمه ساختاری و جامع با این افراد، نویسندگان شواهد اکتشافی برای پشتیبانی از IMC در جامعه بازاریابی اجتماعی را ارائه کردند و برای انتقال IMC از شکل تجاری به زمینه ی اجتماعی تفاوت های احتمالی را مشخص کردند.

یافته ها: در انتقال IMC از شکل تجاری به زمینه ی اجتماعی سه تفاوت اصلی ظهور کرد. که شامل تفاوت رویکردهای مشتری محور بین بازاریابی تجاری و اجتماعی، نیاز به توزین کاربرد IMC با نام تجاری موسسه خیریه یا استفاده از IMC در سطح رفتاری، و در نهایت سطوح پیچیدگی مختلف رفتار مورد نظر به عنوان یک عامل میانجی می باشد.

محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- مانند سایر داده های کیفی، یافته های این تحقیق فراتر از شرکت کنندگان در مصاحبه ها و سازمان های مورد مطالعه قابل تعمیم نمی باشد و .....

 

دانلود مقاله انگلیسی

 

تعداد صفحات فایل ترجمه شده 21

فرمت فایل word

 

 

چکیده

مقدمه

ارتباطات بازاریابی یکپارچه

بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی و IMC

روش کار و اهداف پژوهش

نتایج

آشنایی با IMC

سهامداران خارجی

سهام داران داخلی

همکاری رسانه

سطوح IMC

بحث و گفتگو

مسیر تحقیقات آتی

نتیجه گیری و مسیر تحقیقات آتی


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tar1037_1732447_5582.zip123.7k





دانلو مطالعه تأثیر رقابت حق‌الزحمه حسابرسي مستقل بركيفيت حسابرسي و گزارشگري مالي

دانلو مطالعه تأثیر رقابت حق‌الزحمه حسابرسي مستقل بركيفيت حسابرسي و گزارشگري مالي چکیده حق الزحمه حسابرسی آثار متفاوتی بر فرآیند حسابرسی مستقل دارد، اول اینکه، ممکن است حسابرسی در رقابت با دیگران، حق الزحمه کمتری را به روش مناقصه ای به صاحبکار پیشنهاد دهد، اما این خود ممکن است بر کیفیت حسابرسی اثر بگذارد. دوم اینکه، علاوه بر حق الزحمه به کیفیت حسابرسی به عنوان وجه تمایز با دیگر رقبا توجه ویژه داشته باشد. این تحقیق به دنبال اثر حق الزحمه حسابرسی بر کیفیت حسابری و کیفیت گزارشگر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان
پرفروش ترین محصولات

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه