مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

دانلود تحقیق استراتژی بازاریابی

دانلود تحقیق استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی

بهترين استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنين خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است. بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟

 1- بازاریابی پست الکترونیک. هرروز بیش از 900 میلیون نفر از پست الکترونیک جهت ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن به تعداد انبوه مشتریان بالقوه و تقویت ارتباط با آنها، استفاده از پست الکترونیک است. طراحي و ارسال خبرنامه هاي الکترونيکي از مهم ترين و شايد حياتي ترين نيازهاي تجارت هاي برخط است و ابزار ها و روش هاي توليد و ارسال خبرنامه ها، بسيار قدرت مند شده اند.

2- وبلاگ نویسی. تا قبل از پدیده وبلاگ، مشتریان امکان و توفیق ارتباط نزدیک با ارائه کنندگان خدمات و محصولات را نداشته اند. وبلاگ نویسی، به ایجاد اعتماد،کمک زیادي می کند و به مشتریان اجازه می دهد با بالاترین رده های مدیریتی شرکت ها، ارتباط نزدیک برقرار کنند. وبلاگ نویسی به بازاریاب ها کمک می کند که داستان خود را در یک محیط باز و غیر رسمی که برای مشتریان حالت شخصی دارد، بیان کنند و بتوانند برای ارائه کننده خدمات،کف بزنند یا شکایت کنند.

3- آر اس اس. سالها قبل می بایست وب سایت های متعددی را بازدید می کردیم تا بتوانیم اطلاعات مرتبط با خودمان را پیدا کنیم. امروزه، اطلاعات به روز و مرتبط، از طریق RSS به طور مرتب و روزانه از طرف اینترنت برای ما ارسال می شوند. مشتریان می توانند جهت دریافت اطلاعات مرتبط با خودشان، آبونه شوند و این اطلاعات را به محض به روز رسانی شدن، دریافت کنند و در زمان و نیروی خود صرفه جویی نمایند.RSS به بازاریاب ها کمک می کند تا یک جریان دائمی از اطلاعات به روز را از طریق اینترنت به مشتریان خود برسانند.

4- Podcasting . هر چند که توقع می رود تا سال 2010 این روش بازاریابی به استفاده انبوه برسد ولی امسال نیز رشد حوبی داشته است. ما دوست داریم به دیگران گوش دهیم و بشنویم. تا قبل از این، اینترنت مجموعه عظیمی از متن بود که از بس به آنها نگاه می کردیم، خسته می شدیم. امروز می توانیم به متخصصین صنعت در موضوعات خاص و به مصاحبه های آنها با میهمانانشان و دریافت ترفندهای مفید، گوش دهیم. پادکست به ما کمک می کند تا محتوای اینترنت را در خانه، محل کار و یا حتی در حال مسافرت در قطار، هواپیما، و یا حتی کوهنوردی، استفاده کنیم.

5- نظر سنجی های بر خط. این خدمات به شما امکان دریافت بازخور از بازدیدکنندگان را به سادگی و سرعت زیاد می دهد و برای تجارت های کوچکی که بودجه برای تحقیقات بازار ندارند مناسب است. نظر سنجی های بر خط می توانند باز خور از مشتری و کارمندان را فراهم سازند. امروزه، ایجاد چنین نظر سنجی های بر خط به سهولت وجود دارد و شما می توانید به راحتی آنها را اجرا و از نتیجه آنها استفاده کنید.

6- محتواي چندرسانه ای. امروزه دسترسی به اینترنت پر سرعت در اکثر مناطق فراهم شده است. این ارتباط های پر سرعت به ما اجازه می دهند تا از محتوای چندرسانه ای حجیم که دسترسی به آنها از طریق اینترنت تا 5 سال پیش غیر ممکن بود، استفاده کنیم. یکی از فراگیرترین این نوع محتوا، ویدئوی دیجیتالی است. هرکسی امروزه به راحتی می تواند تکه ای فیلم ویدئویی بسازد و آن را از طریق اینترنت به نمایش گذارد. و ما هم آن را دوست داریم که تماشا کنیم. اینگونه وب سایت هائی که اقدام به پخش محتوای ویدئویی می کنند، ترافیک بازدید کننده بسیار زیادی خواهند داشت.

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات 25

 

استراتژی بازاریابی 1

بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی 4

▪ بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟ 4

استراتژي بازاريابي در وب سايت 8

استراتژي وب سايت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ 8

نیروهای پنج گانه پورتر 9

تحلیل SWOT 11

۱) مکانی برای جستجوی اطلاعات 14

۲) آنچه مشتری توقع دارد 16

۳) ضبط اطلاعات گسترده درباره مشتری 16

۴) بازاریابی هدفمند 16

۵) برانگیختن میل افراد به خرید 17

۶) ارایه تولیدات و خدمات سفارشی 17

۷) به دام انداختن فوری مشتریان در زمان حراج و تخفیف 18

۸) القا مفهوم "تامین کننده" تمام عیار در ذهن مشتری 18

۹) سربار کمتر، هزینه های پایین تر و خدمات بهتر 19

۱۰) دامنه حضور خود را جهانی کنید 19


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 1,500 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bazaryabi_749228_3254.zip195.1k





تحقیق ‌‌‌عـملکرد‌ مدیریت برون‌سپاری فناوری اطلاعات

تحقیق ‌‌‌عـملکرد‌ مدیریت برون‌سپاری فناوری اطلاعات مقدمه‌ امروزه دانش اساس تحول در‌ کـلیه‌ ابـعاد‌ اجـتماعی،سیاسی و اقتصادی می‌باشد و فناوری اطلاعات به عنوان کاربردی‌ترین شکل دانش نقش اساسی و کلیدی را‌ ایفا مـی‌نماید.در این میان برون‌سپاری فعالیت‌های فناوری اطلاعات از ظرافت و ویژگی‌های خاصی‌ برخوردار می‌باشد.در این‌ مـقاله‌ سعی بر آن است بـه‌طور اجـمال فرآیند و چگونگی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 3,000 تومان 40% تخفیف

پاورپوینت نحوه عملكرد سيستم بويايي در ماهيان

پاورپوینت نحوه عملكرد سيستم بويايي در ماهيان تلن سفالون محل حس بويايي است. يك زوج مركز بويايي اوليه در جلوي تلن سفالن وجود دارد كه به پياز بويايي معروف است تلن سفالون در قسمت خلفي پياز بويايي متورم شده و لوب بويايي را بوجود مي‌آورد. لوب بويايي داراي مراكز بويايي ثانويه است كه معمولاً از پياز بويايي بزرگتر مي باشد محرک بویایی از طریق تقسیمات جانبی یا میانی پیاز بویایی و عصب مغزی به لوب بویایی درارتباط است. یون غیر الی کلسیم به عنوا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,500 تومان 10% تخفیف

تحقیق تاثیر بورس اوراق بهادار بر اقتصاد کشور

تحقیق تاثیر بورس اوراق بهادار بر اقتصاد کشور مقدمه سرمایه به عنوان یکی از عوامل مؤثر‌ در تولید نقش فـعال در توسعه اقتصادی کشور دارد، لذا لازم است انگیزه‌های‌ کافی برای انباشت و استفاده‌ بهینه‌ از آن فراهم گردد،اقـتصاد و بازرگانی یک جامعه تـابع تـغییر و تحولات سرمایه‌گذاری است پس‌اندازها و استفاده مؤثر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند باعث حصول به اهداف توسعه گردد.بازار سرمایه پلی است‌ که پ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان
پرفروش ترین محصولات

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه