مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

مقاله رابطه درونی بین ویژگی های خدمات، رضایت شغلی و رضایت مشتری

مقاله رابطه درونی بین ویژگی های خدمات، رضایت شغلی و رضایت مشتری

چکیده:

هدف – هدف این مقاله ارائه چارچوب مفهومی برای جستجوی روابط بین دو ویژگی خدمات (فیزیکی و تعاملی)، رضایت شغلی و تاثیر آنها بر رضایت مشتری است.

طرح / روش / راه کار – یک پرسشنامه برای جمع آوری داده از نمونه 168 کارمند خط اول بندر اروپایی اصلی به کار رفت الگوبرداری معادله ساختاری و تجزیه قهقرایی  برای بررسی و تست روابط به کار رفته اند.

یافته ها- داده تجربی این روابط ساختاری بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و رضایت شغلی را تایید کرده که رضایت شغلی را نتیجه ویژگی های فیزیکی و شکل اولیه ویژگی های تعاملی می داند. اثر مستقیم رضایت شغلی بر رضایت مشتری با اثر غیرمستقیم ویژگی های خدمات تست شده و توسط داده تجربی حمایت شدند.

منشاء / ارزش – این مطالعه مقاله را با بررسی نقش مجزای ویژگی های تعاملی و فیزیکی خدمات در شکل گیری رضایت شغلی را ارائه کرده که در آن بر رضایت مشتری اثر دارد. این جنبه باعث بهبود درک مدیریتی از رابطه کیفیت خدمات- رضایت شغلی شده و به تصمیمات متمرکز تر رهنمون می گردد.

واژه های کلیدی – ویژگی های خدمات، رضایت شغلی کارمند، رضایت مشتری، مدیریت کیفیت، رفتار کارمندان

مقدمه

در اقتصاد بازاری بسیار رقابتی و مشتری محور، سازمان های خدماتی مجبور به ارائه خدمات کیفیت بالا جهت رضایت مشتری و وفاداری او، افزایش سهم بازار و بهبود نتایج عملکردشان می باشند. در تنظیم خدمات، رضایت مشتری به انتقال خدمات بستگی دارد. که نقش مهم کارمندان خط اول را بیان می کند. این کارمندان شامل منبع اساسی اطلاعات برای تشکیل خدمات براساس نیازهای مشتری بوده و مسئولیت کلیدی افزایش درک افزایش توسط مشتریان در لحظه درست را دارند عامل کلیدی کسب رضایت مشتری رضایت شغلی کارمند بود. چنانچه کارمندان راضی تر دارای انگیزه و اختیار بیشتر، دقت و درگیری بیشتری برای اهداف شرکت ها و خواسته های مشتری می باشند. مطابق افکار بالا بسیاری محققان روابط بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری، رضایت شغلی کارمند و رضایت مشتری را مانند رضایت شغلی و کیفیت خدمات 1 به 1 بررسی کرده اند. بیان کرده اند که اگرچه اثر نگرش های کارمند بر رضایت مشتری بررسی شده است اثرشان بر عملکرد کاربردی نادیده گرفته شده است. طبق انگیزه گازولی و همکارانش (2010) بیان شد تحقیق بیشتر باید در جستجوی نقش رضایت شغلی بر زیر ابعاد کیفیت خدمات به جای کیفیت خدمات کلی باشد. مفهوم چند سطحی کیفیت خدمات اجازه تجزیه در چند سطح تفکر می دهد. با مقیاس کیفیت خدمات کلی، مطالعه ابعاد کیفیت خدمات فردی به محققان و مدیران درک بهتر رابطه کیفیت خدمات و رضایت شغلی را ارائه می دهد. این مطالعه رضایت شغلی را نتیجه ویژگی های فیزیکی و شکل اولیه ویژگی های تعاملی می داند.

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات 14

 

 

چکیده:

مقدمه

چارچوب مفهومی و فرضیه ها

 کیفیت خدمات و رضایت مشتری

 ویژگی های خدمات

 رضایت شغلی کارمند.

روش شناسی

نمونه

نتایج

 ارزیابی بعدی بودن ابزارها

 ارزیاب اطمینان و اعتبار ابزارها

تست الگوی تحقیق و فرضیه ها

 نتیجه گیری و معانی ضمنی مدیریت

 محدودیت ها و تحقیق آینده


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
rezayat_750141_5605.zip322.6k





‌‌‌شـیوه‌های‌ جنگ نرم

‌‌‌شـیوه‌های‌ جنگ نرم فرمت فایل word   تعداد صفحات 11   آماده پرینت گرفتن ریشه جنگ نرم، تسلط بر اندیشه افراد و روح جنگ نرم، انحراف افکار همراه با اعتمادسازی است. مـبتکر جنگ نرم، ابلیس بود. او برای وسوسه کردن آدم و حوا چیزی را‌ که منفعت نبود،بـا‌ جلب‌ اعتمادشان به‌عنوان مـنفعت به آنها القا کرد. جنگ نرم روش‌های بسیاری دارد که اغلب آنها در روش‌هایی که شیطان علیه انسان&zw ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 3,000 تومان 40% تخفیف

مقاله مدیریت دانش و کاربرد در سازمان ها

مقاله مدیریت دانش و کاربرد در سازمان ها چکیده: سازمان‌ها به منظور استفاده از دانش باید به‌ سـرعت‌ در‌ فـعالیت‌های مـربوط به مدیریت دانش‌ موازنه ایجاد کنند.عموما برقراری چنین موازنه‌ای نیازمند ایجاد تغییرات‌ در فرهنگ سـازمانی، فناوری و فنون است.مقاله حاضر حاوی مباحثی درباره چیستی مدیریت‌ دانش و همچنین‌ چـگونگی زمینه‌سازی‌ کاربرد‌ آن در سازمان‌ها مـی‌باشد.بـدین من ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان

تحقیق ‌‌‌مـفاهیم‌ مدیریت بحران

تحقیق ‌‌‌مـفاهیم‌ مدیریت بحران مقدمه محیط یک سازمان را می‌توان مجموعه‌ای‌ از‌ افـراد‌،گـروه‌ها و نـیروهای درونی و بیرونی مؤثر بر سازمان،تعریف کرد. در دنیای امروز،بسیاری از سازمان‌ها‌ به‌دلیل کم‌توجهی به مـحیط و نداشتن برنامهء شناسایی و مدیریت بر آن،دچار شوک و بحران‌‌ می‌شوند.بروز شوک و بحران‌ مـی‌تواند‌ فعالیت‌های جاری یک‌ سـازمان را مـخت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان

تحقیق اصول مدیریت دانش

تحقیق اصول مدیریت دانش   اصول مدیریت دانش   مدیریت دانش مستلزم سرمایه گذاری است. دانش یک دارایی است اما اثر بخشی آن مستلزم سرمایه گذاری در دارایی های دیگر نیز هست . هم چنین بخش زیادی از فعالیتهای مدیریت دانش نیازمند سرمایه گذاری هستند به عنوان مثال  آموزش کار کنان فعالیتی است که به سرمایه گذاری نیاز مند است. مدیریت دانش نیازمند پیوند انسان و تکنولوژی است. انسان و رایانه هر کدام توانایی خاص خود را دارن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,000 تومان 20% تخفیف
پرفروش ترین محصولات

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه