مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

‌‌‌مقاله طراحی‌ مدل شبکه‌‌ی تهیه و توزیع کالا در ایران

 ‌‌‌مقاله طراحی‌ مدل شبکه‌‌ی تهیه و توزیع کالا در ایران

فرمت فایل word

 

تعداد صفحات 21

 

آماده پرینت گرفتن

این مقاله به طراحی مدل شبکه ای مناسب جهت تهیه و توزیع کالا در کشور پرداخته است. تمرکز مدل بر دستیابی به کارایی، بهره وری، صرفه جویی نسبت به مقیاس و کاهش هزینه توزیع کالا در کشور است. برای گردآوری داده های موردنیاز جهت انجام تحقیق از مطالعات میدانی و روش پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کارشناسان و مدیران تعاونی های مصرف وزارت تعاون، اتاق تعاون، معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی، مدیران شرکت ها و اتحادیه های تعاونی توزیع، مدیران و کارشناسان شرکت های پخش کالا، فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های حمل و نقل کالا به ویژه حمل و نقل جاده ای و سایر افراد آگاه و با تجربه در زمینه توزیع کالا است.

نتایج تحلیل داده ها نشان می دهد که سیستم توزیع کالا در کشور از لحاظ زیرساخت ها و عملکرد از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست. سنتی و جزیره ای بودن ساختار توزیع کالا در کشور باعث افزایش هزینه های توزیع کالا به بالاتر از 50% قیمت نهایی کالاها شده است. سیستم توزیع کالا در کشور نیازمند نهاد جدیدی با عنوان مرکز ملی بازاریابی جهت برندسازی، تبلیغات هدفمند، انسجام در شبکه توزیع، خوشه سازی و ... است.

کلمات کلیدی: شبکه توزیع، کانال توزیع، مدل شبکه ای توزیع کالا، مرکز ملی بازاریابی

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مساله

ضرورت‌ تحقیق‌

مبانی نظری

سیستم توزیع

توزیع نوین

زنجیره تامین‌

پرسش‌های‌ تحقیق‌

روش تحقیق

نوع تحقیق

ابزار گردآوری اطـلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

جامعه آماری

نمونه آماری و روش نمونه‌گیری

شاخص‌های عملکردی و زیرساخت‌های بخش توزیع کالا

یافته‌های تحقیق

اولویت‌بندی زمینه‌های کاری مناسب شبکه نوین تهیه و توزیع کالا

اولویت‌بندی مزیت‌های‌ رقابتی‌ شبکه نوین تهیه و تـوزیع کالا

بهره‌گیری‌ از خوشه‌های توزیع

مرکز ملی بازاریابی (NMC)

تدوین‌ مدل‌ نهایی شبکه تهیه و توزیع کالا‌

نتیجه‌گیری

منابع و مـآخذ


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,400 تومان
(شامل 15% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
m45_767735_2502.zip1.1 MB





دانلود تحقیق استراتژی طراحی شبکه

دانلود تحقیق استراتژی طراحی شبکه  استراتژی طراحی شبکه استفاده از شبکه های کامپيوتری در  چندين سال اخير رشد و به موازات آن سازمان ها  و موسسات متعددی اقدام به برپاسازی شبکه نموده اند. هر شبکه کامپيوتری می بايست با توجه به شرايط و سياست های هر سازمان ، طراحی و در ادامه پياده سازی گردد .شبکه ها ی کامپيوتری زيرساخت لازم برای استفاده از منابع فيزيکی و منطقی را در يک سازمان فراهم می نمايند . بديهی است در صورتی که زيرساخت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,500 تومان

دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري

دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات مشتريان، بازاريابي، پشتيباني و ديگر فعاليت‌هاي مربوط به مشتري استقرار مي‌يابد يك استراتژي است که تلاش دارد نيازها و رفتارهاي مشتريان را به منظور پيشرفت و ارتباط قوي‌تر با آنها شناسائي كند . روش صحيح براي مطالعة «مديريت ارتباط با مشتري»، فرايندي مي‌باشد كه در آن همة بخشهاي اطل ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

دانلود تحقیق بلوغ سازمانی

دانلود تحقیق بلوغ سازمانی - مقدمه موفقیت یک سازمان، میزان دستیابی به اهداف از پیش طرح ریزی شده و بلوغ سازمان، توانایی حفظ یا توسعه عملکرد در بلند مدت و نتیجه تداوم رضایت ذینفعان سازمان در طول زمان است. دامنه بحث بلوغ در سطوح مختلفی از جمله اقتصاد کلان، صنعت و سازمان گسترده است. پارادایم بلوغ سازمان امروزه تا حد بسیار زیادی جایگزین موفقیت در ادبیات مدیریت سازمان ها مشاهده شده است. اگر ادبیات موفق شدن سازمان به دنبال دو مفه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,000 تومان 20% تخفیف
پرفروش ترین محصولات

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه