مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

مقاله ‌‌‌بـررسی‌ برند در کسب و کار B2B و ارائه مدل جهت برندینگ B2B

مقاله  ‌‌‌بـررسی‌ برند در کسب و کار B2B و ارائه مدل جهت برندینگ B2B

فرمت فایل word

 

تعداد صفحات 24

 

آماده پرینت گرفتن

مـقوله بـرندسازی و مـدیریت برند امروزه طرفداران متعددی در دنیای بازاریابی دارد.برندینگ در بازاریابی‌ B2B بسیارحیاتی است، به طوریکه کسب و کار بـاید نه تنها بر مبنای محصولات‌، بلکه برمبنای جنبه هایی‌ مانند‌ شایستگی های مـدیریتی، فن آوری ها، خدمات و زیـرساخت هـا خود را از رقبا متمایز کند. در این مقاله به بررسی توصیفی برندهای کسب و کار با کسب و کار پرداخته ایم و اینکه چگونه‌ این شرکتها ممکن است با هم مرتبط باشند.و به این مفاهیم دسـت یافته ایم که اگر چه درک برندهای مصرف کننده به طور گسترده ای پذیرفته شده است، برندهای صنعتی و یا‌ کسب‌ و کار با کسب و کار (B2B) باید شفاف سازی شوند. در برندینگ، سازمان ها بر اسـاس صـداقت و تعهد خود در ارائه خدمات با کیفیت و توانایی شان درایجاد رابطه خوب با مشتری‌، متفاوت‌ هستند. شرکت های بازاریابی کسب و کار باید خود را از رقبا متمایز کنند تا ذهنیت مثبتی بر مصرف کـنندگان بـه جا بگذارند. برای یک برند، توسعه منظم ارتباطات و ارتباط‌ دوستانه‌ با مشتریان بسیار ضروری است. یک برند نه تنها یک محصول را از میان کالاها متمایز می کند بلکه ذهنیت، حـسن نـیت و تعالی سازمان را هم می رساند. (Raizada‌، 2011‌، p.120‌) یک برند تجاری باید تکامل‌، دوام‌، کاربرد‌، و وابستگی رانه تنها درموردمحصول بلکه درمورد شرکت مربوط به آن منعکس کند. مشتریان محصولات یا خدمات تجاری عـمدتا از سـازمانهای دولتـی‌، صنایع‌ و موسسات‌ هستند که در آنـها مـسئولین خـرید از لحاظ‌ فنی‌ با تجربه اند. آنها برندهای فناوری اطلاعات و مشخصات ارتباطات، عملکرد گذشته و شایستگی تامین کنندگان را ارزیابی می کنند.

واژه‌ های‌ کلیدی‌: بـرند، B2B، برندینگ، برندینگ اشتراکی، مدل 7-s

فهرست مطالب

چکیده

1 – مقدمه‌

2- ادبیات پژوهش

2-1 بـرند‌ و بـرندینگ‌

2-2 اهـمیت برند

2-3 انواع مختلف از برند

2-4 ابعاد استراتژی برندینگ

2-5 برندینگ اشـتراکی و شـهرت

3- بررسی برند‌ B2B‌

3-1برندینگ در جهان B2B

3-2 مقایسه برندینگ B2B در بـرابر B2C‌

4- ارائه مدل‌ و بهبود‌ برندینگB2B  (7-S)

4-1 مدل (7-S) برای برندینگ

4-2 مراحل اجرای استراتژی برند جدید

5- نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 پیشنهادهایی برای افزایش ارزش بـرند B2B


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,400 تومان
(شامل 15% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
m46_767746_6748.zip1 MB





‌‌‌مقاله طراحی‌ مدل شبکه‌‌ی تهیه و توزیع کالا در ایران

 ‌‌‌مقاله طراحی‌ مدل شبکه‌‌ی تهیه و توزیع کالا در ایران فرمت فایل word   تعداد صفحات 21   آماده پرینت گرفتن این مقاله به طراحی مدل شبکه ای مناسب جهت تهیه و توزیع کالا در کشور پرداخته است. تمرکز مدل بر دستیابی به کارایی، بهره وری، صرفه جویی نسبت به مقیاس و کاهش هزینه توزیع کالا در کشور است. برای گردآوری داده های موردنیاز جهت انجام تحقیق از مطالعات میدانی و روش پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کارشناسان و مدیران تعاون ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,400 تومان 15% تخفیف

مقاله نـقش‌ زنان در توسعه بازارهای مالی

مقاله نـقش‌ زنان در توسعه بازارهای مالی فرمت فایل word   تعداد صفحات 18   آماده پرینت گرفتن زنان به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های انسانی در جامعه، نه تنها موضوع و هدف هر توسعه ای به شمار می روند؛ بلکه عامل تقویت کننده موثری در پیشبرد اهداف توسعه علی الخصوص توسعه بخش مالی می باشند. در واقع یکی از نشانه های توسعه هر جامعه ای، بازارهای مالی ای می باشد که توسط زنان راه اندازی و مدیریت می شود، که کشورهای در حال توسعه ن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,500 تومان 3,150 تومان 10% تخفیف

تحقیق اصول مدیریت دانش

تحقیق اصول مدیریت دانش   اصول مدیریت دانش   مدیریت دانش مستلزم سرمایه گذاری است. دانش یک دارایی است اما اثر بخشی آن مستلزم سرمایه گذاری در دارایی های دیگر نیز هست . هم چنین بخش زیادی از فعالیتهای مدیریت دانش نیازمند سرمایه گذاری هستند به عنوان مثال  آموزش کار کنان فعالیتی است که به سرمایه گذاری نیاز مند است. مدیریت دانش نیازمند پیوند انسان و تکنولوژی است. انسان و رایانه هر کدام توانایی خاص خود را دارن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,000 تومان 20% تخفیف