مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

مقاله بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط

مقاله بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط

فرمت فایل word

 

تعداد صفحات 28

 

آماده پرینت گرفتن

نخستين و مهم ترين اصل بازاريابي تمركز بر نيازها و خواسته ها ي مشتر يان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شركت ها در محيط رقابتي امروز قادر به ادامه حيات نخواهند بود. شركت ها مي دانند كه ارائه محصول ها و خدمات باكيفيت، متناسب با نيازها و خواسته هاي مشتر يان، مزيت رقابتي مهمي است كه به فروش و سود بيشتر منجر مي شود؛ بنابراين شناسايي نيازها و خواسته هاي مشتريان و اتخاذ استراتژي ها و برنامه هاي مناسب براي تأمين اين نيازها و خواسته ها از مهم ترين فعاليت هاي شركت ها در بازارهاي رقابتي است. که با توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیرات گسترده ای در فرآیندهای تجاری به وجود آورده است و اینترنت به عنوان مؤثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکت ها به بازارهای بین المللی را فراهم ساخته است اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده از روش های گوناگون بازاریابی الکترونیکی و تأثیرات آن در بازارهای داخلی و صادراتی از آگاهی های لازم برخوردار نیستند.

این مقاله با نگاه کلی به تعاریف و اصول بازاریابی الکترونیکی و پارادایم های جدید مطرح شده، درصدد سوق دادن شرکت ها و مؤسسات به استفاده از این نوع بازاریابی برآمده و با بررسی ابعاد گوناگون این موضوع، رهنمودهایی برای تغییر در آمیخته سنتی بازاریابی به سمت آمیخته بازاریابی الکترونیکی(نوین) ارائه می دهد. نتایج این بررسی حاکی از آن است که در عصر رقابتی امروز این نوع بازاریابی به عنوان یک عامل راهبردی و مزیت رقابتی، در رشد فروش و افزایش سهم بازارهای داخلی خارجی به شرکت های کوچک و متوسط کمک شایانی نموده است. و چنانچه شرکت های کوچک و متوسط در بکارگیری از این تکنولوژی، با اصول مشروحه در پایان نامه مبادرت ورزند شاهد صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی خواهند بود.

فهرست مطالب

چکیده

1-بازاریابی اینترنتی

1-1 تاریخچه

2-بنگاه‌های کوچک و متوسط

2-1 تعریف‌

2-2 ویژگی‌های بنگاه‌های کوچک و متوسط

2-3 موانع توسعه بنگاه‌های کوچک‌ و متوسط‌

3-بازاریابی در بنگاه‌های کوچک و متوسط

3-1 روش‌های بازاریابی اینترنتی‌ EMS‌ ها

یک وب‌لاگ بسازید‌

یک مجله الکترونیکی ایجاد کنید (eniZE)

بازاریابی به وسیله مقالات

3-2 بازاریابی اینترنتی EMS ها در کشورهای در حال توسعه

3-3 مـشکلات بازاریابی اینترنتی در EMS‌ ها‌

4-بازاریابی بنگاه‌هایی کوچک و متوسط‌ در‌ ایران

نتیجه‌گیری

منابع


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,400 تومان
(شامل 15% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
m47_767757_4075.zip567.6k





مقاله ‌‌‌بـررسی‌ برند در کسب و کار B2B و ارائه مدل جهت برندینگ B2B

مقاله  ‌‌‌بـررسی‌ برند در کسب و کار B2B و ارائه مدل جهت برندینگ B2B فرمت فایل word   تعداد صفحات 24   آماده پرینت گرفتن مـقوله بـرندسازی و مـدیریت برند امروزه طرفداران متعددی در دنیای بازاریابی دارد.برندینگ در بازاریابی‌ B2B بسیارحیاتی است، به طوریکه کسب و کار بـاید نه تنها بر مبنای محصولات‌، بلکه برمبنای جنبه هایی‌ مانند‌ شایستگی های مـدیریتی، فن آوری ها، خدمات و زیـرساخت هـا خود را از رقبا متمایز کند. در این مقاله به بررس ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,400 تومان 15% تخفیف

‌‌‌مقاله طراحی‌ مدل شبکه‌‌ی تهیه و توزیع کالا در ایران

 ‌‌‌مقاله طراحی‌ مدل شبکه‌‌ی تهیه و توزیع کالا در ایران فرمت فایل word   تعداد صفحات 21   آماده پرینت گرفتن این مقاله به طراحی مدل شبکه ای مناسب جهت تهیه و توزیع کالا در کشور پرداخته است. تمرکز مدل بر دستیابی به کارایی، بهره وری، صرفه جویی نسبت به مقیاس و کاهش هزینه توزیع کالا در کشور است. برای گردآوری داده های موردنیاز جهت انجام تحقیق از مطالعات میدانی و روش پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کارشناسان و مدیران تعاون ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,400 تومان 15% تخفیف

دانلود تحقیق استراتژی بازاریابی

دانلود تحقیق استراتژی بازاریابی استراتژی بازاریابی بهترين استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنين خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است. بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟  1- بازاریابی پست ال ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,500 تومان
پرفروش ترین محصولات

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه