مرکز دانلود طرح های لایه باز ... پروژه و مقاله کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها
دسته بندی محصولات
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات
Hoopad Rayaneh پیشنهاد شگفت انگیز با اطمینان خرید کنید ترجمه مقاله

مقاله ‌‌‌کـاربرد‌ محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب‌ وکـار‌

مقاله  ‌‌‌کـاربرد‌ محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب‌ وکـار‌

فرمت فایل word

 

تعداد صفحات 26

 

آماده پرینت گرفتن

تحلیل های ماتریسی پورتفولیو(سبد سرمایه گذاری) یکی از رایج ترین روش های تجزیه و تحلیل   کسب و کارها  می باشند و ماتریس جذابیت – توانمندی کسب وکار یکی از انواع آن به شمار می آید که برای اهداف این تحقیق انتخاب شده است.در این مقاله محدودیت ها و مسائل موجود در رویکرد سنتی تجزیه وتحلیل کسب وکارها، تبیین وکاستی های مدنظر با کابرد تئوری اعداد فازی مرتفع می گردد. در روش شناسی پیشنهادی، عوامل داخلی و خارجی در قالب توضیحات زبانی و به صورت اعداد مثلثی فازی با رویکرد غربالسازی فازی ارزیابی می شوند. اعداد مثلثی فازی حاصل، در ماتریس جذابیت – توانمندی کسب وکار ترسیم و برآورد منطقه ای از هر کسب و کار جانمایی می گردد. نتایج بیانگر این مهم است که روش شناسی تبیین شده در مقاله حاضر، با توجه به درصد مساحت های هر منطقه، راهبردهای معنی‌دارتری برای کسب وکارها تدوین و تعیین اولویت می نماید. در انتها با بیان یک مطالعه موردی از کاربرد روش شناسی پیشنهادی در یکی از شرکتهای فعال در صنعت قندوشکر، مفاهیم ذکرشده به طور عمیق تری مورد توجه قرار داده می شود

کلیدواژه ها:تجزیه و تحلیل پورتفولیو؛ ماتریس جذابیت/ توانمندی کسب وکار؛ اعداد فازی مثلثی؛ غربالسازی فازی؛ تدوین استراتژی

فهرست مطالب

چکیده

مـقدمه

مرور ادبیات

تجزیه و تحلیل پورتفولیو و کاربرد منطق فازی در آن

غربالسازی فازی

روش‌ شناسی‌ تحقیق‌

مـطالعه موردی

نتیجه گیری

منابع و مآخذ


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,700 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 3,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
m57_790228_6585.zip964k





مقاله استفاده از تکنیک AHP در مـحیط GIS بـرای مکان یابی ایستگاه های‌ آتش نشانی

مقاله استفاده از تکنیک AHP در مـحیط GIS بـرای مکان یابی ایستگاه های‌ آتش نشانی فرمت فایل word   تعداد صفحات 21   آماده پرینت گرفتن از ميان کاربري ها و خدمات موجود در شهر، توزيع و مکان يابي بهينه ايستگاه هاي آتش نشاني به دليل اهميت و توجه روزافزون به امر ايمني در شهرها و ارایه تمهيداتي در زمينه پيشگيري و مقابله با آتش سوزي و حادثه از اهميت قابل توجهي برخوردار است. شهر قم با جمعيتي در حدود 957457 نفر در سال 1385 و به عنوان يک شهر پرجمعيت، از نظر تعداد و پر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان 2,550 تومان 15% تخفیف

دانلود تحقیق استراتژی بازاریابی

دانلود تحقیق استراتژی بازاریابی استراتژی بازاریابی بهترين استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه مشتریان بر خط و همچنين خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است. بهترین روش ها جهت رسیدن به این مشتریان بالقوه بر خط چیست؟  1- بازاریابی پست ال ...

توضیحات بیشتر - دانلود 1,500 تومان

دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري

دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات مشتريان، بازاريابي، پشتيباني و ديگر فعاليت‌هاي مربوط به مشتري استقرار مي‌يابد يك استراتژي است که تلاش دارد نيازها و رفتارهاي مشتريان را به منظور پيشرفت و ارتباط قوي‌تر با آنها شناسائي كند . روش صحيح براي مطالعة «مديريت ارتباط با مشتري»، فرايندي مي‌باشد كه در آن همة بخشهاي اطل ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

تحقیق اصول مدیریت دانش

تحقیق اصول مدیریت دانش   اصول مدیریت دانش   مدیریت دانش مستلزم سرمایه گذاری است. دانش یک دارایی است اما اثر بخشی آن مستلزم سرمایه گذاری در دارایی های دیگر نیز هست . هم چنین بخش زیادی از فعالیتهای مدیریت دانش نیازمند سرمایه گذاری هستند به عنوان مثال  آموزش کار کنان فعالیتی است که به سرمایه گذاری نیاز مند است. مدیریت دانش نیازمند پیوند انسان و تکنولوژی است. انسان و رایانه هر کدام توانایی خاص خود را دارن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان 4,000 تومان 20% تخفیف

ترجمه مقاله Retail brand equity Conceptualization and measurement - حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی مفهوم و اندازه گیری

ترجمه مقاله Retail brand equity Conceptualization and measurement - حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی  مفهوم و اندازه گیری مجله خرده فروشی و مصرف کننده خدمات حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی : مفهوم و اندازه گیری ا- مقدمه امروزه  گرایش به سمت  مارک های خرده فروشی در بسیاری از کشورها  افزایش پیدا کرده است. ( به عنوان مثال ، هوانگ و huddleston ، 2009 ; کومار وsteenkamp ، 2007 ;quelch و harding ، 1996 ). نوآوری کیفی ، بسته بندی پیچیده و طیف گسترده ای از مارک های خرده فروشی ( kumar و steenkamp ، ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان 18,000 تومان 10% تخفیف